Veel gestelde vragen

Terug naar boven

Kan ik een showroom bezoeken?

U kunt natuurlijk altijd een showroom bezoeken. Sanisale heeft 32 complete showrooms verspreid door heel Nederland, waar u met al uw vragen en service terecht kunt. Er is altijd een winkel bij u in de buurt. Klik hier voor alle contactgegevens.

Terug naar boven

Lagere prijs gezien

Bij Sanisale betaalt u absoluut nooit teveel. Dagelijks volgt Sanisale het prijspeil op het internet en detailhandel en past de prijs, waar nodig, direct aan op het laagste niveau. Ziet u bij een concurrent toch een lagere prijs dan willen wij dit graag weten en passen wij, mits mogelijk, de prijs direct aan. Het prijsverschil moet controleerbaar zijn middels een prijslijst, website, advertentie of schriftelijke bevestiging van de aanbieder. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice via een van onze vestigingen wij staan u graag te woord.

Terug naar boven

Zijn de prijzen inclusief btw?

Prijzen die op de website staan vermeld, zijn inclusief btw.

Terug naar boven

Heeft Sanisale ook Algemene Voorwaarden?

U kunt de Algemene Voorwaarden vinden door hier te klikken.

Terug naar boven

Wat is de levertijd?

Indien de artikelen op voorraad zijn en voor 17:00 uur besteld, worden deze (op verzoek) de volgende werkdag uitgeleverd bij de Sanisale vestiging van uw keuze (bij u in de buurt). Indien u in het weekend besteld kunnen de goederen dinsdag worden geleverd. Vervolgens kunt u de bestelde artikelen afhalen. Indien u vragen heeft betreffende uw bestelling of het bestelproces, dan kunt u contact opnemen met de Sanisale-vestiging bij u in de buurt.

Terug naar boven

Gisteren op voorraad en nu niet meer!

Het kan voor komen dat u gisteren op de website een artikel heeft gevonden dat voldoende voorradig was en dat er nu niet meer is. Voorraad is een moment opname en verschilt dus van minuut tot minuut. Wanneer u niet voor verrassingen wenst te staan, adviseren wij u tijdig te bestellen.

Terug naar boven

Geen voorraad?

Goederen die niet op voorraad zijn, worden speciaal voor u besteld. De gemiddelde levertijd kan variëren afhankelijk van de fabrikant. De Sanisale vestiging bij u in de buurt kan u daar verder mee van dienst zijn. Zij kunnen de te verwachten leverweek dan aan u bevestigen. Deze te verwachten leverweek is altijd onder voorbehoud, aangezien deze nog kan worden gewijzigd door de fabrikant. Sanisale heeft geen invloed op wijzigen van de leverweek of leverdatum, en kan hiervoor dan ook niet aansprakelijk gesteld worden.

Terug naar boven

Waar kan ik terecht met een klacht?

Uiteraard vinden wij het vervelend als u onze dienstverlening niet positief heeft ervaren. Om u toch zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen wij u vriendelijk om uw klacht via een van onze vestigingen door te geven. Ook kunt u telefonisch contact opnemen via een van onze vestigingen .

Onze klantenservice zal uw klacht direct in behandeling nemen en naar ieders tevredenheid de klacht proberen op te lossen. Wij streven er naar om uw klacht binnen 14 dagen te beantwoorden. Mocht de behandeling van uw klacht door omstandigheden langer duren, dan zullen wij u hiervan tijdig op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met Stichting Webshop Keurkmerk, waar Sanisale bij is aangesloten.

Terug naar boven

Staat uw vraag er niet bij?

Mocht u een andere vraag hebben dan vernemen wij dit graag!